czwartek, 5 stycznia 2012

Notd: czerwień i złoto

Takie paznokcie towarzyszyły mi przez prawie tydzień, musiałam je już zmyć ze względu na niezbyt atrakcyjny wygląd, pod koniec lakier brzydko poodpryskiwał ;/ .
Użyłam czerwonego lakieru z lekkim holograficznym efektem Vipera Jumpy nr 153 i złotego pękacza z Lovely. Na serdecznym użyłam pod spód 3 warstwy essence - make it golden i przykryłam cienką wartwą czerwonego Jumpy. Wyszedł całkiem ciekawy efekt. Na koniec pociągnęłam wszystko bezbarwnym Nail Tek II.  Jako bazy użyłam Nail Tek Foundation II .

Przepraszam za okropne skórki!


Kliknij by powiększyć :)



Mi osobobiście nawet się podoba. A co wy o tym myślicie? 

2 komentarze:

  1. Lubię połączenie czeriwni i złota:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak ja nie lubię tych pękaczy wolę klasyczny efekt jednolitych paznokci
    dodałam Cię do obserwowanych zapraszam do mnie www.kosmetykic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każdy komentarz sprawia mi wielką przyjemność. W razie potrzeby odpowiem na wszystkie pytania ;)