piątek, 13 stycznia 2012

Wczorajsze zakupy + niespodzianka: gość specjalny

Dokładnie z piątku na sobotę, w nocy, wyjeżdżam na 2 tygodnie do Niemiec, do rodziny . Także przez ten czas prawdopodobnie mnie tu nie będzie. (Cienko z internetem)
Po powrocie zamierzam pokazać ciekawe kosmetyki tamtejszych firm( szczególnie P2, już upatrzyłam kilka moich must have).

A dzisiaj zamierzam wam pokazać wczorajsze, czwartkowe zakupy.


 Włosy:
- Ziaja plantica szampon olej rycynowy trwały kolor
-Garnier odżywka do włosów olejek z avocado i masło karite
-Alterra odżywka do włosów Morela i pszenica
-Alterra maska nawilżająca do włosów Granat i aloes
-Pantene Pro-V maska odbudowująca  Nature Fusion

Postanowiłam spróbować polecane kosmetyki do włosów Alterra . Do tego była promocja w Rossmanie na odżywki Garnier. Kosztowała niecałe 5 zł. Maska Pantene też była przeceniona... ;)
 Zakupoholizm czy jeszcze nie?

Ziółka:

-Flos Ziele skrzypu - skrzyp polny sypany
-Herbapol Liść pokrzywy- pokrzywa sypana

Do zaparzania 'skrzypokrzywy'. Wcześniej miałam pokrzywę i skrzyp w torebkach, ale teraz spróbuję takiej wersji:D

 Nawilżające maseczki:

-Bielenda kompres i maseczka nawilżająca Awokado
-Efektima maseczka nawilżająca arbuzowa
-Ziaja maska regenerująca z brązową glinką i nawilżająca z zieloną glinką
- Alterra aloesowa maska nawilżająca
-Face Care Laura Conti Therapy maseczka nawilżająca


Mam nadzieję, że pomogą mi nieco nawilżyć skórę na twarzy :)
Chcę się pozbyć suchej skóry wokół nosa i na czole ... ;/

I coś pielęgnacyjno-zapachowego:


- Isana peeling do ciała o zapachu białej czekolady i wanilii :D
mmm... To jest to ... :)
Kocham takie zapachy .


No i obiecana niespodzianka! Przedstawiam wam stworzenie, które jest moim oczkiem w głowie. Oto moja oddana towarzyszka, (która razem ze mną uwielbia czytać wasze miłe komentarze) Mika:



Pozdrawiamy!


20 komentarzy:

  1. jaki słodziutki piesek!; )
    biała czekolada i wanilia <3 mam w domu i jeśli chodzi o efekty nie jest super wybijający się, ale jaki zapach!; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dokładnie to samo - efekty znikome ale zapach...

      Usuń
  2. aaaa jaki słodziak pieseczek :)
    co do maski Alterry bądz ostrożna ja miałam wersję różowa ze storczykiem na opakowaniu, bardzo mnie uczuliła i podrażniła, do włosów wszystko co kupiłaś miodzio :) oprócz Pantene (nie lubię bo obciąża)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki słodziak:))
    gdzie znalazłaś tą odżywkę z Ziai? bo w rossmanie chyba ich nie ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w Rossmanie nie ma :( Ten szampon kupiłam w aptece. Teraz seria plantica ma całkiem inne opakowania. Są w białych, okrągłych butelkach .

      Usuń
  4. JA też chcę pieska :( Musze niestety zadowolić się moimi rybkami....

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zakupy i piesek :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. za mną chodzi ten olejek do włosów z Alterry :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj za mną też... Ale jakoś nie mogę się zebrać by go kupić. Może jak olej kokosowy zacznie pokazywać dno...

      Usuń
  7. Miałam ziaja plantica i jest świetna chociaż troszeczkę przetłuszczała moje włosy:)'PEElingu zazdroszczę u mnie go nie ma:(
    A co do psiaka to słodziak uwielbiam pieski:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mikaaa ! ;*** pozdrów ją ode mnie !
    Z maseczki z Bielendy będziesz zadowolona ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne zakupy:)
    Ja mam trzech piesków:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za słodziak z tego twojego psiaka :) My mamy goldenkę i yorko-pinczera ;)

    http://nuttinbutstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za miłe komentarze :))

    OdpowiedzUsuń
  12. też stosuje kuracje miesieczna skrzypokrzywa. jestem ciekawa czy przyrost jest oszalamiajacy, mam nadzieje, ze tak :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każdy komentarz sprawia mi wielką przyjemność. W razie potrzeby odpowiem na wszystkie pytania ;)