niedziela, 5 lutego 2012

Wycofany lakier Essence.




To ładny, jasny, beżowo-szary odcień z glassfleckowymi  drobinkami, które ślicznie połyskują na złoto a czasem nawet na zielono. Bardzo niespotykany kolor. Pięknie wygląda i jest bardzo trwały. Gościł na moich paznokciach dokładnie 7 dni bez odprysków, z lekko startymi końcówkami! To u mnie rekord! Żaden inny lakier tyle nie wytrzymał w takim stanie! Jestem pod wrażeniem. Do tego dość szybko schnie i ma idealną konsystencję.

 Niestety lakier znalazł się na liście wycofywanych kosmetyków Essence. Zachęcam do kupienia go póki jeszcze czas :))



I jak wam się podoba kolorek?

14 komentarzy:

  1. Cudny.Szkoda, że go wycofują bo to bardzo trafiony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. moje pierwsze podejscie do niego - co to jest? beznadzieja jakas! - drugie podejscie - wlasnie trwa! lakier mam na paznokciach rowny tydzien i z dnia na dzien coraz bardziej mi sie podoba :))

    mowisz ze go wycofuja ? jutro lece do natury! Milego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny, chętnie widziałabym go u siebie No więc muszę się spieszyć :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i chyba jest najbrzydszym lakierem w mojej kolekcji, u Ciebie wygląda super, ale do mojej karnacji- masakra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, przepiękny jest!

    Zapraszam do siebie, notka z porównaniem Pharmacerisu i Revlonu już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda pięknie! tak zimowo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No patrz, a ja byłam święcie przekonana, że 150 Buff Chamois jest najjaśniejszy -.- Nie wiem gdzie ja miałam oczy przy kupowaniu, ale na następny raz będę już wiedziała :D

    Ja także dodam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję :D ja też dodaję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem bladolica i łączę się w bólu związanym ze znalezieniem dobrego kolorem podkładu :P Mam dodatkowo ciemne włosy i czasami w ciemnościach to aż straszę ^^

    Myślę, że ivory będzie lekko wpadał w róż, buff leci w żółty, ale nie jakoś szczególnie mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lakier śliczny:) na mrozy idealny!
    masz bardzo ładne paznokcie:) podoba mi się tutaj - zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każdy komentarz sprawia mi wielką przyjemność. W razie potrzeby odpowiem na wszystkie pytania ;)