niedziela, 12 lutego 2012

Notd: Migocząca mięta


Jestem sroka i uwielbiam wszystko co się błyszczy! A ten mani w słońcu wyglądał cudnie!
Nie mam wprawy do malowania pastelami , ciężko mi nimi dokładnie pomalować paznokcie, ale My secret w kolorze Mint naprawdę mnie urzekł. To taka mięta idealna. A że chciałam ożywić ten mani to dodałam 2 warstwy  Essence - Make it golden.

Muszę powiedzieć, że podoba mi się to połączenie i efekt. Zobaczcie sami :




I co o tym sądzicie? Lubicie takie połączenia ?

7 komentarzy:

  1. super :D z czarnym też pewnie fajnie by to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kolory nie wiem czemu ale przypomniały mi o wakacjach....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe to połączenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. mi bardzo się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie wygląda ten lakier, a w miętowych kolorach teraz się zakochałam :)

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każdy komentarz sprawia mi wielką przyjemność. W razie potrzeby odpowiem na wszystkie pytania ;)