wtorek, 21 lutego 2012

Recenzja: Galderma, Cetaphil MD - Dermoprotektor do skóry twarzy i całego ciała


Mimo, że mam skórę mieszaną ,w kierunku tłustej, od dawna zmagałam się z suchymi skórkami w okolicach nosa i uczuciem ściągniętej skóry na czole. Postanowiłam poszukać czegoś skutecznego na wizażu i wtedy natknęłam się na to cudo ( link do KWC -  klik ) :



Co pisze na stronie producenta? :

 Specjalistyczny dermokosmetyk, który powoduje głębokie i długotrwałe nawilżenie skóry.
Sprawia to jego unikatowy skład:
  • najwyższe wśród dermokosmetyków stężenie silnie wiążącej wodę gliceryny
  • olej z orzechów makadamia, który dostarcza skórze niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych
  • pantenol, który łagodzi podrażnienia i ułatwia regenerację naskórka
  • składnik antybakteryjny, który sprawia, że można go stosować w przebiegu trądzika młodzieńczego
Nie zawiera substancji drażniących i alergizujących.
Jest w wygodnej postaci balsamu, który łatwo się rozprowadza i nie pozostawia uczucia tłustości.

 Moja opinia:

Z tego co wiem, jest dostępny tylko w aptekach. Butelka zawiera 250ml i kosztuje ok 35 zł.
Skład jest delikatny, nie zawiera środków zapachowych. Jest nie komedogenny, czyli nie zapcha nas, a to dla mnie wielka ulga. Konsystencja jest w porządku, nie za gęsta, nie za rzadka, jest lekko tłustawy.

A jak się sprawuje? Jego działanie przy regularnym stosowaniu jest świetne! Bardzo dobrze nawilża, dość szybko się wchłania. Suche skórki i ściągnięta skóra znikają! Twarz po nałożeniu staje się nawilżona, gładka, miękka, pieczenie znika... odczuwam wielką ulgę. 
W dodatku jest bardzo wydajny. Używam go również do smarowania dłoni. Skórki wokół paznokci wyglądają teraz o wiele lepiej ;)

Jedynym minusem może być to, że buzia strasznie się po nim świeci. Matujący puder to konieczność dla cer tłustych i mieszanych, a i tak mat nie utrzymuje się długo. Trzeba często robić poprawki ;(  
 Jednak za to co wyprawia z moją skórą jestem w stanie mu wybaczyć ;) 

Zoom na skład i opis:
skład
Opis na opakowaniu.


Podsumowując, kosmetyk godny polecenia! Jeśli mi pomógł, to innym na pewno pomoże.



Miałyście może styczność z kosmetykami Cetaphil? A może używałyście tej emulsji? Piszcie ;)



12 komentarzy:

  1. koniecznie muszę wypróbować, Twoja recenzja mnie przekonała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że mogłam pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wcześniej byłam nieco zniechęcona, bo do najtańszych nie należy, ale myślę, że warto wypróbować, chociaż zaopatrzę się w niego bliżej lata, do tego myślę, że będę go stosować wieczorem i zostawiać na noc, aby sobie podziałał, skoro mówisz, że skóra się po nim świeci ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , świeci się niemiłosiernie.Ja także stosuję go na noc.

      Usuń
  4. Myślę, że go wypróbuję jak tylko skończy mi się opakowanie Bonidermu. Wiele dobrego słyszałam o Cethapilu, więc chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do zabawy - zostałaś otagowana na moim blogu :) http://naturalniepienkna.blogspot.com/2012/05/tag-musze-to-miec-po-raz-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest rewelacyjny potwierdzam. Mój synek miał AZS i naprawdę pomógł w 100 %. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, ja go miałam przez pewien czas! :) Moja kumpela go ode mnie zapomniała, a została jej resztka to powiedziała, żebym go zużyła :D Naprawdę fajnie się zachowywał jak na moją uczulającą cerę :< Pozdrawiam i dodaję do obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hoωdy superb wеbsite! Does running а blog such as this require
    a lot of woгk? I've virtually no knowledge of computer programming but I had been hoping to start my own blog soon. Anyways, should you have any recommendations or tips for new blog owners please share. I understand this is off subject however I just wanted to ask. Thanks!

    Also visit my website - iphonerepairkl.bravesites.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Those with water proof to 100m are suitable for just about any activities underwater like swimming or diving.
    Michele Watches "Coquette" collection are some from the
    most elegant timepieces Michele makes. The watch is presented inside
    a wooden box that's black and silver, an urgent package given the cost.

    Feel free to visit my web-site; watches-bestprice.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każdy komentarz sprawia mi wielką przyjemność. W razie potrzeby odpowiem na wszystkie pytania ;)